piątek, 8 maja 2015

:)

Nareszcie nowy post! Hmm miesięczna przerwa.....zdecydowanie była potrzebna, ale nie wystarczająca. Bardzo Was za to przepraszam, ale każdy w życiu ma takie chwile gdy musi poukładać wszystkie swoje sprawy, odpowiedzieć na pytanie "co dalej?" i oczywiście odzyskać motywację do działania. Ja staram się jak najszybciej zebrać wszystkie swoje siły i na dobranoc przygotowałam dla Was nowy post. Luźny, codzienny look, w którym najczęściej chodzę do szkoły (specjalnie dla tych którzy sądzą, że nie ubieram się na co dzień w stylizacje pojawiające się na blogu). Jasne rurki, luźna bluza i białe trampki, do tego nie doczepi się żaden nauczyciel, a w dodatku jest wygodnie i swobodnie. Dobranoc :*















10 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha I told you that you are crazy 😂😂😂 I'm not single because I'm waiting for you 😂😂😂😂❤️❤️

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Ja ostatnio też miałam taką długą przerwę. Tak jak mówisz, każdy czasem takiej potrzebuje. :)

    Super spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny luzak! swietna bluza!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia ! a bluza wymiata ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że przerwa w blogowaniu pomogła:) super stylizacja i czekam na nowy post<3

    imveronique.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś czuję,że muszę sobie sprawić takie trampki. Świetna,prosta stylizacja ! ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń