sobota, 20 grudnia 2014

Postaw na neon!

Witajcie Kochani! :* Oficjalnie zaczęłam przerwę świąteczną i całe 18 dni wolnego przede mną <3 Oprócz częstszych postów mam w planie remont pokoju i możliwe że uda mi się zrobić fotorelacje na blogu. Pogoda jest zaskakująca, zamiast śniegu witamy piękne słońce, a czasem ostry wiatr i sama nie wiem jak się ubrać. W dzisiejszej stylizacji postawiłam na jeansy z dziurami, które mają wszytą koronkową siateczkę, wysokie trapery no i oczywiście neonową czapkę. Uwielbiam wyróżniające się dodatki, a w tym looku czapka pasuje idealnie. Piszcie w komentarzach co o nim myślicie :)















11 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się taka stylizacja i połączenie.
    SUPER LOOK!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor czapki jest mega! Sama mam podobna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super czapa, ja też uwielbiam kolorować pogodę :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie, http://juliet-monroe.blogspot.com/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne jeansy i buty. Czapka jakoś zbytnio się dla mnie wyróżnia, ale jestem zdania, ze lepiej wygląda jeden neonowy akcent (jak u ciebie) niż gdyby wszystko miało tak świecić. Niemniej, udało ci się to całkiem fajnie dobrać, ponieważ całość - tak szara i ciężka - ciekawie kontrastuje z żywym kolorem czapki.
    Rzecz gustu, jednym spodoba się bardziej, drugim mniej, ale twoje stylizacje idą w dobrym kierunku. Na pewno będę tutaj często zaglądać. C:
    Tymczasem, możesz zobaczyć do mnie, gdzie niedługo się coś pojawi. Mam nadzieję, że nie jesteś zła za tego typu zakończenie. http://zycie-arugureiu.blogspot.com/^^;

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty swietne, czapka jednak nie podoba mi się w tym zestawieniu. Ps ile masz lat? Masz jeszcze taką dziecinną twarzyczke :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam 17 lat :) Może dlatego, że nie maluje się jak większość dziewczyn bo po co mam się postarzać tapetą ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na nowe posty, bo bardzo mi się spodobały Twoje stylizacje. Dodaje do obserwowanych i mam nadzieję, że nie będę musiała długo czekać ;)

    Spodnie rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń