piątek, 7 sierpnia 2015

Elegancka biel


Kochani jak znosicie męczące upały? W Krakowie temperatura sięga nawet 40 stopni. Mi niestety nie jest dane wypoczywać nad wodą czy basenem ponieważ dopadła mnie angina i męczę się z gorączką w łóżku. Mam nadzieję że do weekendu będzie lepiej.





W dzisiejszym poście króluje biel, czyli kolor który pięknie podkreśli naszą opaleniznę. Ja wybrałam sztywną elegancką sukienkę, która niestety nie jest zbyt dopasowana w talii, ale szybko sobie z tym poradziłam używając paska z Moschino. Wysokie koturny z czarnymi paseczkami, kapelusz i stylizacja gotowa. Tak mało potrzeba żeby jak najbardziej podkreślić nasz wakacyjny koloryt skóry. 














11 komentarzy:

  1. Przepięknie wyglądasz i te buty jakie cudne! <3
    Oj, Kochana gorączka w takie upały to z pewnością masakra :( Odpoczywaj i wracaj szybko do zdrówka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie Ci w bieli, a kapelusze uwielbiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna sukienka ;)
    Zapraszam loveetheworld94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. przedostatnie zdjecie jest genialne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialnie wyglądasz! Podoba mi się wszystko od stóp do głów :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna sukienka.
    Cała stylizacja jest piękna.
    Życzę szybkiego powrotu do zdrowia

    Trzymaj się
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny look! Jaka opalona <3

    http://style-looks-shopping.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna ta sukienka, look jak z okładki. ;))

    http://whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo nietypowa faktura sukienki, przepięknie na Tobie wygląda

    OdpowiedzUsuń