wtorek, 18 sierpnia 2015

Make up artist

Cześć Kochani! Ostatnio miałam okazję ponownie współpracować z dziewczynami z Meet Something Special. Makijaż wykonała Ania testując kosmetyki marki Eathernicity. Ewa upolowała cudowną, koronkową sukienkę w H&M, która idealnie pasowała do klimatu sesji na Kryspinowie. Pogoda nie była rewelacyjna, woda też nie należała do najcieplejszych, ale dla chcącego nic trudnego :D Akurat w moim wypadku jeżeli coś zaplanuję i bardzo się na to nastawie, zamierzam zrobić wszystko żeby się udało i wyszło jak najlepiej. Tak też było w przypadku tej sesji. Teraz pozostawiam Was z niesamowitym dziełem Karoliny, która jest autorką tych zdjęć. Mam nadzieję że taka mała odmiana na blogu Wam się spodoba ;)

Fotograf : Karolina Dutka Photography
Fryzura i stylizacja : Ewa Blum
Mua : Beau Visage Anna Czajka 

















9 komentarzy:

  1. Przepiękna sesja! Wszystko mi się podoba! Boski makijaż, sukienka, pomysł i wykonanie. No i oczywiście boska jesteś ty sama! :)
    Też lubię taką małą odmianę na blogu w postaci profesjonalnej sesji i ostatnio miałam szansę w jednej uczestniczyć. Efektami też podzieliłam się na blogu :)

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka naprawdę śliczna :) A sesja niezwykła!

    Mój blog CLICK

    OdpowiedzUsuń
  3. Odważna i piękna sesja. Czasami ubrania są niepotrzebne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te zdjęcia jak leżysz w wodzie... Moje ulubione . Zazdroszczę ci takiej sesji ;))

    http://whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześlicznie wyglądasz i do tego sexi. Świetna sesja.
    U mnie nowy post, zapraszam

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna sesja, naprawdę pięknie wychodzisz na tych zdjęciach <3

    http://uroodowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem pod wrażeniem przepięknej sesji. Pozdrawiam z Warszawy.

    OdpowiedzUsuń