poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Leopard dress

Po roku czasu znowu panterkowy look na blogu. Nie myślałam że przez ten czas może się tak dużo zmienić i nie podejrzewałam, że prowadzenie bloga sprawi mi aż taka radość. To wszystko dzięki Wam, dziękuję bardzo :*

Dziewczyny macie tak że nowo zakupione buty często leżą w szafie kilka miesięcy zanim je ubierzecie? Ja mam tak najczęściej ze szpilkami, w sklepie nie mogę się oprzeć i biorę bez większego zastanowienia, ale gdy przychodzi co do czego to okazuje się że nie ma okazji w najbliższym czasie by je założyć. W dzisiejszym poście slip-ony, które przeleżały w szafie dobre 4 miesiące zanim je założyłam, nie są to szpilki ale musiały po prostu odczekać swoje :D Sukienka zwiewna, idealna na upalne dni, no i podstawowy dodatek podczas słonecznych chwil czyli okulary, bez których raczej nie wybieramy się na miasto. Zobaczcie jak wyglądał panterkowy look z zeszłego roku (KLIK) i komentujcie która wersja bardziej Wam się podoba :) 















3 komentarze:

  1. Wow,wow! Świetnie Ci w takim zwierzęcym motywie - zresztą ja sama kocham panterki i inne wzory zwierzęce na ubraniach :)
    www.xavilove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Drapieżny zestaw, lubię takie zwierzęce printy. A co do butów, to mam tak samo w sklepie tak super, kupuje są wygodne a przyjdzie co do czego kurzą sie w szafie bo po ulicy się nie chodzi w nich wcale tak fajnie jak po podłodze sklepowej , to pewnie jakiś chwyt ;)
    http://whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń